Eventualele petitii (cereri, reclamatii, sesizari) cu privire la serviciile prestate pot fi adresate in scris de catre clienti astfel:
– prin adresa depusa/trimisa la sediul central (Estinvest S.A., str. Republicii, nr. 9, Focsani, jud. Vrancea, 620018, Romania) sau la sediile secundare din teritoriu (nota: pentru detalii adresa consultati site-ul www.estinvest.ro);
– prin fax la nr: 0237 237 471;
– prin e-mail: conformitate@estinvest.ro; esin@estinvest.ro.
Mai multe detalii cu privire la procedura de solutionare a petitiIor sunt disponibile aici.
Clientul va mentiona datele de identificare (ex: nume si prenume, CNP, cod client s.a.), produsul/serviciul sau sediul secundar la care a avut loc interactiunea pentru a i se oferi suport/clarificari adecvat si obligatoriu un numar de telefon la care poate fi contactat.
In conformitate cu Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Nonbancar (SAL-FIN) si OG nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, clientii au dreptul de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor. Institutia careia i se pot adresa in aceste cazuri este SAL-Fin – Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Nonbancar, ale carei date de contact le gasiti la adresa: http://www.salfin.ro/contact/.
Pentru relatii suplimentare va rugam sa accesati linkul entitatii: http://www.salfin.ro/.